Fly

VÆRE PÅ AT DET FOR RELASJONELLE.

Leste akkurat om to kvinner fra iran som var fengslet for sin tro på Jesus.

Liker å være 358904

Mannen som sjef

Hvad angår hensynet til kvindens lyst, er det faktisk i mange muslimske lande ilde set, at kvinden overhovedet har lyst - hvilket fører til, at man skærer de erogene dele af kvindens køn væk, helst inden de når puberteten. Leave a Reply Cancel reply Your email address will not be published. Men jeg har verken tenkt å lese Koranen eller Bibelen fra A til Å flere ganger for å se hva som står der med mine egne øyne og min egen forståelse uten å bli påvirket av hva andre måtte skrive om det og mene. Ingen av oss vil være nøytrale, for det er umulig. Her bør mannen heller tvangsflyttes langt av sted, eller bures inne, uansett med behandling som en del av "straffen". Så dette "hva gud bestemmer"-argumentet er ikke universelt i denne sammehengen. Sålænge kvinder ikke anses for lige i den muslimske kultur, vil muslimske mænd og muslimske samfund være psykologisk halte. Ei heller Bibelen.

Liker å 114083

Der er mange bud, hvoraf Koranen selvfølgelig er det mest konkrete: Kvinder er ganske enkelt laverestående end mænd ifølge Allah og hans profet Muhammed Koranen, kap 4, vers Dessverre er det mange land i verden som ligger på et nivå i dag som det Norge gjorde den gangen hekser ble brent på bålet her. Alt for ofte udnyttes dette af muslimske mænd. Enhver fader som bortgifter sin datter i så ung en alder vil allow en permanent plads i himlen. Aanslibbing tenkte jeg også nå. Loven blev heldigvis trukket tilbage efter internationalt pres.

ORGASME FILM MODNE LIDERLIGE HERRER HAR LIDERLIGE SEX FILMER OG VIDEOER

Udover Koranen vil jeg som psykolog også pege på det psykologiske faktum, at det vi er bange for, bryder vi os ikke om. De var bare mer eller mindre et sex lektøy for mennene. Ikke så bekymret for lyd og ødelegge et forhold som hva du er det første grunnen til slutt, er like uklokt å møte. Igen er Indonesisk og arabisk blandt de lande, som søger oftest på denne form for sex. Så det er menneskets valg av hvordan de tolker tekster og ser sammenhenger av tekster, som er avgjørende. Hun fryktet for livet sitt da hun hadde hatt en Norsk kjæreste.

Liker å være 307004

Leuker assortiment

Jeg vet det finnes svært mange av dem, alt for mange. Vi må få beholde religionsfrihet og mulighet til å velge vekk å ha noe Gud. Det er mye, mye vanskeligere å tolke Jesu lære slik at man kan rettferdiggjøre militarisme og undertrykkelse enn det er å tolke Mohammeds lære til det samme formål. Ikke hva som står i skriftene.

Liker å være 623602

Woensdagen schokkerhaven

Andre går for de medmenneskelige og nestekjærlige tingene. Logg inn og kommentér eller registrer deg. Ikke alltid har dette gjort seg utslag i den politikk som har blitt ført, men det er en av grunnene til at det liberale demokratiet utviklet seg i nordvest-Europa og ikke i Kina, Midtøsten eller Afrika. For man finner svært stygge og svært fine ting både i Koran og Bibel.

Liker å være 633528

437 438 439 440 441 442 443

Comment:

To Up